Aποτελεί η βραχιονοπλαστική μία επιλογή σε περίπτωση ραγάδων και χαλάρωσης στα μπράτσα, μετά από μερική απώλεια κιλών;

Η καλύτερη ένδειξη για την βραχιονοπλαστική είναι το πλαδαρό δέρμα που «κρεμάει»,  γεγονός που συμβαίνει μετά από μεγάλη απωλεια βαρους ή αρκετές αυξομειώσεις του βάρους. Η πλαστική στα μπρατσα συνδέεται με μία ουλή η οποία μπορεί να εκτείνεται από την μασχάλη έως τον αγκώνα ή να περιορίζεται στην περιοχή της μασχάλης στην περίπτωση της μίνι-βραχιονοπλαστικής. Το μήκος και το είδος της ουλής ποικίλλει αναλόγως την θέση και την ποσότητα δέρματος και λίπους που θα αφαιρεθεί. Αυτό που θα πρέπει να σκεφτείτε είναι αν στην περίπτωσή σας η βελτίωση του περιγράμματος του χεριού σας αξίζει την ουλή. Σας συμβουλεύουμε να επισκεφτείτε τον πλαστικό χειρουργό Χ. Μεγαπάνο ώστε να λάβετε εξατομικευμένες θεραπευτικές συστάσεις. Αν χαλάρωση είναι πολύ μικρή και είστε νεαρός/η σε ηλικία είναι πιθανό ειδικές ασκήσεις για τα χέρια να αρκούν για να διορθώσετε το περίγραμμα των χεριών σας.

Ενναλακτικά της χειρουργικής επέμβασης τι μπορώ να κάνω για την χαλάρωση στα χέρια;

Όταν η χαλαρωση στα μπρατσα είναι μέτριου βαθμού, προτού καταφύγετε στην λύση της πλαστικής χειρουργικής επεμβάσεις θα ήταν χρήσιμο να δοκιμάσετε φυσικούς τρόπους σύσφιξης. Υπάρχουν ασκήσεις για τα πλαδαρα μπρατσα και για τους τρικέφαλους οι οποίες όταν γίνονται συστηματικά μπορούν να επιφέρουν σημαντική βελτίωση. Τις καλύτερες ασκησεις για τα χερια αποτελούν τα λεγόμενα «kick bakcs», η οποία πραγματοποιείται με την χρήση αλτήρων (λάστιχα). Δείτε τα παρακάτω σχετικά βίντεο.

Ασκησεις για τα χερια – Σύσφιξη και απώλεια λίπους

Ασκησεις για τα χερια – Τρικέφαλοι

Ασκησεις για τα χερια με βαρακια