Μπορώ να χάσω το κοιλιακο λιπος με σωστή διατροφή;

Τα αίτια για το τοπικο παχος στην περιοχή της κοιλιάς δεν οφείλονται τόσο σε διατροφικούς παράγοντες. Συχνότερα είναι κληρονομικά ή ηλικιακά. Έτσι είναι δύσκολο με την αλλαγή των διατροφικών σας συνηθειών και μόνο να απαλλαγείτε από το κοιλιακο λιπος. Ωστόσο η κατανάλωση τροφίμων πλούσιων σε λιπαρά σίγουρα δεν θα σας βοηθήσει. Η ισορροπημένη διατροφή είναι ιδιαίτερα σημαντική για την γενική σας καλή υγεία και είναι απαραίτητη ακόμα και εάν επιλέξετε την επιλογή της κοιλιοπλαστικής. Προσπαθήστε να μειώσετε τα κορεσμένα λιπαρά και τις επεξεργασμένες τροφές, ξεκινήστε να διαβάζετε τις ετικέτες των τροφίμων που αγοράζετε, ελέγξτε και προσπαθήστε να μειώσετε τις μερίδες σας και αυξήστε την ποσότητα των φρούτων και λαχανικών που τρώτε. Τέλος, προτιμήστε μονοακόρεστα λίπη, όπως ξηρούς καρπούς, ελιές, ελαιόλαδο (ωμό), αβοκάντο κ.α. και πάντοτε με μέτρο.